GE MIG VÅR!

24 februari 2010



Så då börjar den här dagen lida mot sitt slut. Jag har precis hämtat upp tvätten ifrån tvättstugan, gött och ha de gjort.
Imorgon ska Elin vara på förskolan mellan 11 och halv 5 för att jag ska till tanum på jobbklubben. Känner verkligen inte för att åka dit men måste för annars får jag inga pengar.. Bara och bita ihop och vara glad.
Ska ju tydligen börja snöa imorn me, 5- 10 cm till ska de komma. SNälla nu får de väl vara nog me denna snö, vi har ju så de räcker och blir över. GE MIG VÅR!!


Nu ska jag snart lägga mig och nana.

Talas




Mörni saknar sin Pörni <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh gullig du är mörni! jag saknar dej med! JÄTTE MYCKET <3

2010-02-25 @ 09:22:26
URL: http://fyttirackarn.blogg.se/
Postat av: Mörni

<3

2010-02-25 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0