shit,de va ett tag sen..

11 februari 2010



Shit som sagt, de va ett tag sen. Blogg.se har cepat loss för mig så jag inte har kunnat logga in på några dagar men har också haft lite bloggtorka, sorry de ska bli ändring på de..


Förra helgen va iallafall pörni här och vi va i uddevalla och kollade på bio, snabba cash blev de, mycket bra film. Efter filmen drogvi brumbrumen upp till Puff som nyss fyllt år så vi gavhenne en liten paket, två biobiljetter och en stor kartong med popcorn :) Sedan fräste vi hem och drack nått glas vin sen la vi oss i sängen och prata som bare den! Så mysigt!

Annars har jag inte gjort så mycket faktiskt, typ vart ute och åkt pulka med Elin, träffat Tina och Melvin, vart på öppna förskolan i tanum med Johanna och Alicia, de va trevligt.

På måndag ska jag på afropowerdance tror jag de heter i tanum med Johanni, hoppas på att de är kul :) För då kommer jag gå fler gånger. Jag har faktiskt börjat lite smått och träna nere i "pappas gym" som han har i källaren, haha. De består av en träningscykel och en maskin man kan träna armar och ben i. De ska användas flitigt nu har jag bestämt, är trött på min kropp nu och ska ta tag i detta nu.

Imorgon kommer Pörnilove och ska vara här i helgen, vi ska kolla film, mysa me Elin å bara hade gott :)

Förresten glömde nästan att berätta att Elin kissade på pottan idag på förskolan :D *stolt mamma* :)

Nu blire sängen!

Talas


Elin är mitt allt!

Mitt allt

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Hejsan!



För ett tag sedan deltog du i min bloggtävling där vinsten var LG:s nya vita BL20. Gå in på bloggen för att se om just du vann!

2010-02-15 @ 20:13:30
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0