Svininfluensan

17 februari 2010



Hallå i stungan

Igår förrgår åkte jag och Elin till tanumshede och hälsade på Johanna och Alicia. Vi gick till öppna förskolan där de var en del folk, alltid lika roligt :) Innan vi gick till Johanna och Alicia gick vi till kvarterskliniken som de så fint heter så Elin fick andra sprutan mot svininfluensan. Igår morse hade hon feber och fick vara hemma från förskolan men idag var hon pigg som en mört och nu befinner hon sig på förskolan :)

Jag har precis varit på arbetsförmedlingen och hoppas att man snart får jobb. Min handledare ringde till systembolaget i munkedal och till sportshoppen i grebbestad får la se hur de går.
Om de är någon som vet nått jobb som är ledig så hör av er till mig :)

Idag är de onsdag vilket innebär tvätt och städ dag. Jag ska snart bege mig ner till tvättstugan och se om de är någon som tvätt annars börjar jag lite tidigare så man slipper hålla på att tvätta hela natten.

Idag blir de till att gå ner och hämta Elin i det fina vädret :) Gillar't!


Har förtillfället inget mer att skriva men återkommer nog ikväll.


Talas





GE MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0