torsdag..

4 februari 2010



Vill börja med att säga GRATTIS till Puffen som fyller år idag! Grattis min vän!

Idag har Elin vart på förskolan mellan 8 och 1. Efter förskolan drog jag å Elin till Tina och Melvin där bjöds de på pannkakor! Mums! Efter pannkakorna va de kaka och kaffe,mycket gott och mycke trevligt sällskap! :)

Elin var trött när vi hade vart och ätit nere hos mamma och pappa så jag fick gå upp och lägga henne vid 8, och hon slockna direkt! Jag passade på att baka bröd, morotsbröd blev de! älskar't! Så sitter just nu och äter nybakt bröd med hemmagjort tonfiskröra! Gött är bara förnamnet!
Har tillbrigat min kväll i köket idag, vilket betyder att jag inte har kollat på tvn på heela kvällen, rätt gött faktiskt!



Asgott bröd som ni måste testa!

Nu blire sängen!

Talas

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, det lät hemsket gott. Synd att jag är usel på brödbak :(

2010-02-05 @ 22:14:26
URL: http://nessador.wordpress.com/
Postat av: Marielle

Du får be gubben baka :)

2010-02-12 @ 10:21:43
URL: http://marriboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0