dagen som gått..

25 januari 2010



Hallelåja

Dagen började med att jag lämnade Elin på dagis vid 8. Jag åkte hem och fixade lite här hemma. Vid halv 11 knallade jag ner till förskolan och hämtade Elin, det blev en promenad hem i de fina vädret, de var behövligt :P
Jag slängde ihop en ungspannkaka och Elin åt som en häst sen somnade hon gott :)
Jag satte mig i soffan och kollade på tv och vem ringer inte då om inte min älskade vän Raga! Shit va jag har saknat den tjejen va allt för länge sen jag träffade henne. Hon sa att hon va hemma på raga så hon kom hit en sväng och vi fikade och pratade om alllt! Sedan tog vi oss en sväng till tanum och shoppade lite barnkläder.
Fick tag påett par moccasiner till Elin som hon kan ha på förskolan, hon skulle promt pröva dom när jag komhem och gick stolt och visade dom för sin morfar och morbror :) hehe sötnosen!

Gjorde mig en asgod smothie förut, eller som min vän pörni skrev smothoe! :P haha gullunge!
Nu ska jag snart bege mig till sängen, ska upp tidigt imorgon för att lämna Elin på förskolan klockan halv 8 se ska jag bege mig mot tanum. Imorgon är de sista gången på jobbklubben, får la se vad den har att erbjuda. På fredag bär de antaglige av mot strömstad pånån infogrej om nått.. inte så sugen på att gå men är la illa tvungen.

A ja. nu blire sängen!
Nattinatti




BTW. vem har skrivit denna kommentaren?
"haha jordfräs? du är bara för roooolig! det är väldigt tur att det finns sådana som dig!
du förgyller många personers liv!"
Hade vart kul om du skrev ditt namn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0