dagen som gått..

14 januari 2010



Hallelåja..
Dagen började med att jag lämnade Elin på förskolan, hon gick in å började leka direkt som hon brukar göra. Sen tog jag mig en uppfriskande promenad hem. Sen blev de till att gå till Tina och Melvin där de vankades frukost sen kaffe och sockerkaka och sen pizza till lunch, hehe mätt och go var jag när jag gick därifrån iallafall.
Gick ner till förskolan och hämtade Elin och åkte med mamma hem.
Jag och Elin har även vart ute och åkt pulka med Tina och Melvin, dom tycker de är så kul så man får passa på nu när snön är framme.

Imorn ska jag och Elin ta tåget till Johanna och Alicia, vi ska gå en sväng till öppna förskolan och sen ta en fika och tjöta. Va ett tag sen vi träffades och jag ser fram emot att få träffa dom imorn!

Just nu sitter jag och äter fruktsallad, mums :) bättre än godis iallafall. Som jag nämt tidigare så ska jag försöka börja träna och kanske äta lite bättre så man kanske går ner några kilo, känner att de är behövligt.

nu ska jag återgå till tv:n igen.
Talas

Marielle

Kommentarer
Postat av: natalja

Jeeey! nu får jag läsa om era äventyr! Saknar er gullungar! =) Puss o kram!

2010-01-15 @ 04:25:45
Postat av: natalja

Jeeey! nu får jag läsa om era äventyr! Saknar er gullungar! =) Puss o kram!

2010-01-15 @ 04:26:33
Postat av: Marielle

Haha aa precis :) Saknar dig me! Pussåkram

2010-01-15 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0