De finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder =)

27 januari 2010



Ja dagen började med att pappa körde ner mig och Elin till förskolan så vi slapp och gå ner. Elin knallade in utan att säga hejdå och började leka direkt som hon brukar göra=) Jag fräste hem och grejade lite här hemma. Klockan 2 gick jag ner i pissregn och blåst och hämtade Elin me barnvagnen. Gick knappt att gå i den j*vla snön och att de regna hjorde ju inte saken bättre. va typ isgata överallt och va nära på att ramla ett x antal gånger men jag kom iallafall ner och hem. De finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder :)

Var förresten iväg förut och hämtade ut mitt paket från HM. Jag kommer behålla alla saker jag beställde kommer bild senare.

Just nu sitter jag och smuttar på en underbart god smothie, ikväll innehåller den: hounungsyoughurt,mango och hallon :) mums!! här nedan finner ni en fin fin bild på'n!



Nu ska jag avnjuta min smothie och kolla om de går nått skoj på tvn.

Talas

Kommentarer
Postat av: Pernilla

mmm den såg go ut. kan inte du göra mej en god smothoe när jag kommer nästa gång ?:) min blev så äcklig:(

2010-01-27 @ 23:00:37
URL: http://fyttirackarn.blogg.se/
Postat av: Marielle

Självklart ska jag fixa en smothoe till pörni när du kommer hit nästa gång :D

2010-01-28 @ 00:09:47
URL: http://marriboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0