Ensam..

24 januari 2010



Jaha sitter just nu ensam i soffan och kollar på tv och slösurfar. Elin somnade vid halv 6. Vi satt och myste i soffan och så vips somnade hon på mitt bröst.

De har inte hänt så mycke i helgen för min del. Pernilla kom i fredags eftermiddaoch påkvällen gjorde vi god mat och drack vin och spela kort, de va nice :) Pörni jobbade en sväng på lördagen och sedan kom hon hit när hon hade slutat:) Även denna kväll blev de vin och kortspel! Vi spelade "hej knekt" och tårarna sprutade! Ett gott skratt förlänger livet sägs de ju, shit Pernilla, vi kommer leva LÄNGE! :P
Idag söndag har de inte hänt så mycke, Pörni fräste till jobbet tidigt imorse så iag va de bara jag och Elin här.
Elin, mamma, pappa och jag var ute imorse och tog oss en liten promenad. Elin drog sin pulka en bit sen blev hon trött på de så hon satte sig i pulka och så drog morfar henne den sista biten.

De har som ni läst vart en lugnt helg :)
Imorgon ska Elin till förskolan igen,8-11 :)

Elin är förresten 21 månader idag och om exakt två månader fyller hon 2 år, shit va tiden går fort. Känns som om de va igår jag låg på BB,men de är snart två år sen!

Nu ska jag göra fruktsallad och krypa ner i soffan och kolla vad som finns att se på dumburken!

Ha en trevlig kväll!

/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0