Ett paket kondition tack!

13 januari 2010



Hej!
Har hämtat Elin på förskolan för en stund sen. Fick mig en härlig promenad som var mer än behövlig. Känns ganska gött och gå lite för sig själv och rensa tankarna lite. Måste verkligen komma igång och träna känner jag, konditionen är allt annat än på topp. Pappa har ju två träningsmaskiner nere i källaren som bara står och samlar damm, dom kanske man skulle testa på några dagar i veckan.
Så om nån är på och promenera eller pröva maskinerna  nere i källaren med mig så hör av er J

Medans Elin var på förskolan har jag grejat här hemma, nu är allt va jul heter  borta,de känns gött.
Sen så är de ju onsdag idag och de betyder tvättdags. Inte så kul men de måste göras och de är ganska gött när de är klart.


Talas senare

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0