Första blogginlägget

12 Januari 2010



Hallelåja


Just nu sitter jag och kollar på tv. Har precis smäckt i mig tonfiskomelett och lagt Elin så hon får sova lite midda :)
Hon har vart på förskolan idag, dom hade vart i gympasalen och sprungit av sig lite.
Hon "pratar" som en galning nu, önskar att jag förstog va hon sa men men de kommer snart tror jag. Hon kan ju säga hej, blöja, tack, höna, mamma, gris, ringa och de känns som om de kommer ett nytt ord varje dag :) Mitt lilla charmtroll :) 

Återkommer senare ikväll me lite uppdatering:)



Pussåpillvartduvill

Marri


Kommentarer
Postat av: Kristina

Se där ja. Har du skaffat blogg nu :), Kul! jag har också en blogg, har snart haft den i 2 år. Du kan lita på att jag kommer vara här inne och kika ;).

2010-01-12 @ 19:23:08
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Marielle

Japp,skaffa den förut :P får se om jag kan skriva av mig lite:)

Oj, va roligt :) Fin design du har på din blogg! hur görman så man får de?

Du kan lita påatt jag kommer vara inne på din blogg!

2010-01-12 @ 19:34:33
Postat av: Johanna

vad härligt att hon är snacksalig.. ;D:D

Kul att du har blogg.. Uppdatera ofta då vetja.. :D

Pussa

2010-01-12 @ 21:43:45
Postat av: Anonym

Hehe jag ska göra mitt bästa! :D

Pusss

2010-01-12 @ 22:10:25
Postat av: Kristina

Om du vill så kan jag hjälpa dig att få till en ny design, är så svårt att förklara. Men vill du göra en själv så kan du ta hjälp av denna sidan http://designadinblogg.se/ . Det är den sidan jag tar hjälp av.



Tjing!

2010-01-15 @ 12:52:31
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0