Ibland önska jag att jag var en kille asså..

12 januari 2010



Usch, hatar verkligen pms, ligger dubbelvikt på golvet ibland så ont de gör.. Ibland önska jag att jag var en kille asså.. Men bara en gång i månaden :P

Nu har jag nattat Elin iallafall, hon somna som en stock! Imorn ska hon upp tidigt för och bege sig till förskolan igen. Lång dag imorn, hon ska sova nere på förskolan me, men de brukar gå galant! När jag lämnar henne på morgonen så är de knappt hon vinkar hejdå til mig, hon springer in till alla andra och börjar leka direkt! haha sikken onge! Men jag ska inte klaga, vem vet de kan ju ändra sig...


Imorn när Elin är på förskolan hade jag tänkt och ta undan ljusstakarna och stjärnorna i fönstren, är trött påt nu!
Måste bära ner lådorna me tomtar också. Sen blir de till och söka jobb me. Får hoppas på att de dyker upp något snart.

Nu ska jag ta mig lite kvällsmat.
Hörs imorn!

Marielle

Kommentarer
Postat av: Pernilla

JAG MED. FUCK PMS

2010-01-13 @ 12:17:39
URL: http://fyttirackarn.blogg.se/
Postat av: Marri

Jaaa verkligen!! Fuck PMS!!

2010-01-13 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0