Ibland önskar jag att jag hade nån..nån som behöver och bryr sig om mig..

19 januari 2010



Aa så känns de just nu.. Har vart vaken sen 4 med magsmärtor som kommer och går. Väckte Elin vid 7 och tyckte hon kändes varm så tog febern och visst hade hon feber, 38.8 så ingen förskola för Elins del idag och några dar framöver. Tyckte de va lite konsitigt när hon somn vid 7 igår kväll, stackars mitt lilla charmtroll. Hon vakna till då vid 7 och ve halv 8 fick hon välling och alvedon så nu sover hon igen.

De är just sånna här dagar som man vill ha nån. Inte så lätt och ta hand om ett sjukt barn när man själv är sjuk. Men men, de är bara att bita ihop, de har jag gjort så många gånger förr..


Talas senareom jag hittar krafter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0