jag tycker inte om västtrafik..

26 januari 2010



USCH,FY OCH BLÄ för västtrafik. Jag tycker verkligen inte om deras nya mesiga och framförallt korkade busskort, de funkar aldrig! Jag blir så förbannad! Jag var i tanum idag på mesklubben a iallafall jag skulle ta bussen hem,jag gick på tryckte på plus somman ska innan man lägger på kortet, jag lägger på kortet och jag tror jag är inloggad eller rättare sagt jag var inloggad. Nä tro inte på fan att busscaffisen får värsta rycker och halvt skäller ut mig för att jag gjort fel?!hmm fan säger jag bara, tycker inte om västtrafik för 5 jävla futtiga öre!


Som jag skrev så va de mesklubben idag, vi gjorde inte så mycke som vanligt men men vi ska iallafall träffas två gånger till varav en gång utan våra ledare. Får hoppas på att man får ett jobb snart, kanske få nån praktikplats nånstans så man kan få in en fot så att säga. Annars kanske man flyttar nånstans?


Imorgon ska jag till tanum och hämta ut mitt paket från HM :) Visar kanske bilder senare på vad jag beställt om jag orkar :P


Talas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0