Mitt lilla charmtroll

18 januari 2010



Idag har Elin varit på förskolan mellan 8 och 11, när vi kom hem åt vi lite lunch och sen la jag Elin så hon fick sova lite. Hon sov i typ 2 timmar. När Elin sovit klart tog vi oss en sväng bort till Tina och Melvin så ongarna fick leka lite. Är så kul och se på dom små liven. Melvin blir helt galen när han ser Elin, han blir så glad och jag tycker de är kul att dom har växt upp me varann som dom gjort. Vem vet kanske blir ett par när dom blir större :P haha
Dom har iallafall kul me varann och de är de somär huvudsaken. Tina och jag satt och tjöta en stund, va gött och komma ifrån lite.

Förut ikväll fick Elin ta sig ett bad, hon älskar och bada men hon HATAR och tvätta håret. Hon blir helt hysterisk men men de måste göras. Så när jag tvättat och sköljt ur håret va hon som sagt hysterisk och hon tycktenog att jag var världens dummaste mamma så jag tog på henne en blöja och virade en filt runt henne gav henne en nappoch hennes älskade vovve och satte mig i soffan me henne i knät. Efter typ 5 minuter så sov hon! och då va klockan ändå bara sju så hon måste vart jättetrött min lillaprinsessa.Jaggick in ochla henne i sängen och då vakande hon till lite hon fick välling och somnade som en stock igen :) Mitt lilla charmtroll :)

Imorgon blire nog till att umgås me Tina och Mevin en sväng. Sen händer nog inte så mycke mer. De man inte vet de märker man :)

Talas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0