sorry..

31 januari 2010



Har inte bloggat på några dagar nu,har vart lite mycket att stå i känner jag och har inte riktigt kännt för att blogga. Blogg.se har också krånglat lite för mig såjaghar inte kunnat komma in på min sida men nu ska jag försköa sammanfatta vad som har hänt dom senaste dagarna.


I torsdags va ja bara hemma och tog de lugnt, ringde till försäkringskassan för att jag inte hade fått mitt bostadsbidrag och tanten i andra änden sa att dom hade mycket att göra nu i januari och att dom inte skickat ut någon blankett och att jag va tvungen och åka till närmaste försäkringskassakontor så jag kunde skriva på dom papperna. Hon sa att jag skulle åka till kungshamn för att få bostadsbidrag för januari månad, hur i hela friden ska jag ta mig dit tänkte jag. Usch för försäkringskassan...
På fredagen lämnade jag Elin på förskolan på morgonen och sedan tog jag tåget in till strömstad där jag skulle lyssna på nån information på arbetsförmedlingen. Informationen handlade om en utbildning inriktat mot serviceyrken. Får se hur de blir me de, måste prata me min handledare på arbetsförmedlingen först. Som sagt va jag ju tvungen och fixa papper angående bostadbidragoch såg att arbetsförmedingen i strömstad hade försäkringskassan precis vägg i vägg så jag passade på och fixa papper där, sicken tur! Men måste åka in imorgon och lämna lite lappar angående inkomster och shit så får hoppas de går bra :)
På fredakvällen kom Ellika hit och vi drack vin, spelade kort och tjöta :)
I lördags va jag ute me Elin en liten sväng, hon drog sin pulka och i pulkan la hon Ior och drog runt :)
På kvällen kom Tina och Lisa hit, var en urtrevlig kväll med vin,grogg och många skratt! Vi prata om allt! De måste vi göra om snarast!

Idag har jag bara tatt de lugnt, kollade på sommaren me Göran och får säga att den va grymt rolig! =)
De blev pizza från shala till kvällsmat ikväll, gott var de :)

Nu ska jag kolla lite på tv och slappa.

Talas!

 

Kommentarer
Postat av: tina flina

Härligt att umgås med dig! du är helt enkelt bäst!

2010-02-01 @ 09:30:25
Postat av: Marielle

De är ömsesidigt!

2010-02-01 @ 11:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0