de va ett tag sen..

10 mars 2010



Ja som sagt de va ett tag sen men nu är jag igång igen.
Idag har jag vart i tanum och uträttat lite ärenden, vart och pratat med min handläggare på familje och individ kontoret och sen fräste jag ner till Mette på arbestförmedlingen och fixade me lite papper. Börjar ju som sagt att praktisera på systembolaget på måndag, de ska bli roligt. Hoppas bara jag får de och funka me tider också för Elin. Men de ska nog inte vara några problem. Jag ska ju praktisera 75% och söka jobb 25% fast antagligen så ska jag börja ta körkortet dom 25% istället så jag får de nedrans körkortet nångång :P
Fick även fräst in på hedemyrs och hämtat ut mina skor jag beställt från hm(bild kommer senare) dom satt som en smäck! :) Fick även handlat lite :)

Nu ska jag göra mig lite lunch innan jag går ner och hämtar Elin på förskolan!

Talas

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA! Fan! Jag är så korkad. Jag fattade inte att glasbanken var systembolaget :P

2010-03-10 @ 22:17:49
URL: http://www.nessador.wordpress.com
Postat av: L

Nämen här hitta jag ju dig. Hade du roligt på Mortens? måste bara säga att Elin verkligen är en liten sötnos.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0