Underbart väder!

3 mars 2010



Hallå!
Jag och Elin har precis kommit in från en härlig promenad :) Underbart väder ute nu så man får ju passa på.
De va inge förskola för Elin idag då de va en vattenläcka på skolan.

Min handledare på arbetsförmedlingen ringde mig förut och sa att jag ska på intervju imorgon till systembolaget i grebbestad. Antagligen så kommer jag få praktik där som senare leder till jobb. Får hålla tummarna att de går vägen! Måste se va de går för bussar framochtillbaka så de passar med Elin på förskolan.

Nu håller jag på och gör en ungspannkaka till mig och Elin.
Lite senare ikväll kommer tupperwaresakerna! De ska bli kul :)


Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0